۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۴۷

سرمربی صنعت نفت در گفتگو با مهر:

سایپا آرامش بیشتری دارد/ لیگ 18 تیمی به نفع کل فوتبال است

سایپا آرامش بیشتری دارد/ لیگ 18 تیمی به نفع کل فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای باقی‌ماندن در لیگ برتر محکوم به پیروزی برابر سایپا هستیم ولی این تیم نسبت به ما آرامش بیشتری دارد.

علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان با سایپا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط برای ما نسبت به سایپا سخت‌تر است چرا که به سه امتیاز این بازی نیاز جدی داریم و باید برنده مسابقه شویم.

وی با بیان اینکه سایپا به خاطر جایگاهش در جدول آرامش بیشتری دارد، یادآور شد: باید مقابل سایپا با تمرکز بازی کنیم. آنها با تفکرات دفاعی‌تر برابر ما بازی می‌کنند و روی ضد حملات برنامه دارند. باید در این مسابقه هوشیار باشیم. ضمن اینکه تا پایان فصل سه بازی دیگر خانگی در پیش داریم که محکومیم در این مسابقات پیروزی باشیم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که چقدر از عملکردش در این تیم راضی است، گفت: نه اینکه بخواهم بگویم من در نفت کار خاصی کرده‌ام ولی این تیم نسبت به گذشته هجومی‌تر مقابل حریفانش بازی می‌کند. بازی رو به جلو بازیکنان ما بهتر شده ولی هنوز در نتیجه گیری آنطور که باید کاری نکرده‌ایم.

فیروزی در پایان درباره احتمال 18 تیمی ماندن لیگ برتر هم تاکید کرد: 18 تیمی بودن لیگ به نفع کل فوتبال است. با کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر چند استان و شهر را از داشتن فوتبال محروم می‌کنیم و به تبع آن استعدادهایی که می‌توانند به تیم ملی برسند نادیده می‌گیریم.

تیم فوتبال صنعت نفت در چارچوب مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر، فردا یکشنبه در آبادان به مصاف سایپا می‌رود.

کد خبر 2019408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha